Yeni Türkiye’nin Küresel Sesi TRT World: Fırsatlar ve Güçlükler
TRT World Television, Global Voice of New Turkey: Opportunities and Challenges
Yusuf Devran
281-294
The Habits of Online Newspaper Readers in India
Pradeep Tewari
295-304
DEMOKRATİK BİR ÇIKIŞ YOLU OLARAK SİVİL İTAATSİZLİK İÇİN ŞİDDET OLGUSU VE HUKUKSUZLUK PARADOKSU
Violence Phenomenon and Lawfulness Paradox as a Democratic Way of for Civil Disobedience
Ahmet Ayhan,
Fatma Çakmak
305-319
YEREL YÖNETİMLERDE YÜKSELEN HALKLA İLİŞKİLER İHTİYACI
PUBLIC RELATIONS NEED INCREASING IN LOCAL GOVERNMENTS
Emel POYRAZ,
Kezban Yöndemli
319-329
AKADEMİSYENLERİN SOSYAL MEDYA ARAÇLARINI EĞİTİM AMACIYLA KULLANIMI: TÜRKİYE VE BALTIK DENİZİ ÜLKELERİ’NDEKİ İLETİŞİM FAKÜLTELERİNE YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME
ACADEMICIANS’ USE OF SOCIAL MEDIA TOOLS FOR EDUCATION: AN ASSESSMENT ON COMMUNICATION FACULTIES IN TURKEY AND IN BALTIC COUNTRIES
Feride Akım
330-339
SOSYAL MEDYA ALANINDA ÇALIŞANLARIN İŞ İLANLARINA YÖNELİK İÇERİK ANALİZİ: LONDRA İSTANBUL ÖRNEĞİ
CONTENT ANALYSIS OF JOB POSTINGS ON EMPLOYEES IN THE FIELD OF SOCIAL MEDIA: CASE OF LONDON AND ISTANBUL
Mikail Bat,
Melodi Erkan
340-357
SİMGELER EVRENİNDE İLETİŞİM: KODLAMA VE KOD AÇIMINDA TEKNOLOJİK/KÜLTÜREL ETKENLER VE MEDYATİK İLETİŞİM KAZALARI
COMMUNICATION WITHIN THE WORLD OF SYMBOLS: TECHNOLOGICAL /CULTURAL FACTORS IN CODING & DECODING AND MEDIA RELATED COMMUNICATION ACCIDENTS
Burcu Akkaya Telci
358-371
DUYGUSAL TÜKENMİŞLİK VE KURUMSAL ADALET İLİŞKİSİ: ÖZEL BİR HASTANEDE GÖREV YAPAN HEMŞİRELER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
THE RELATIONSHIP BETWEEN EMOTIONAL BURNOUT AND ORGANIZATIONAL JUSTICE: A STUDY
AMOUNG NURSES WORKING IN A PAY HOSPITAL
Özlem Güllüoğlu Işık
372-391
PROFESYONEL HAKEMLİK BİLGİ BİRİKİMİ GELİŞTİRME SÜRECİNDE FUTBOL HAKEMLERİNİN GELENEKSEL VE SOSYAL MEDYA KULLANIM PRATİKLERİ*
The Practices of Football Referees Traditional and Social Media Usage in the Process of Developing Their Professional Refereeing Knowledge
Nimet Önür,
Sefer Kalaman,
Oktay Çoban
392-410
YARATICI ENDÜSTRİLER VE DİJİTAL GELECEK STRATEJİLERİ
CREATIVE INDUSTRIES AND DIGITAL FUTURE STRATEGIES
Şafak Erayhan
411-423
BİR POSTMODERN İNTİHARIN ARDINDAN
EKŞİ SÖZLÜK’TE KANAATLERİN OLUŞUMU ve GRUPLARIN BİÇİMLENME SÜREÇLERİ
AFTER A POST-MODERN SUICIDE:
EMERGENCE OF OPINIONS AND FORMATION OF GROUPS IN EKŞİ SÖZLÜK
Sarphan Uzunoğlu
424-439
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI İLE DÜŞÜNCEYİ AÇIKLAMA VE YAYMA
HÜRRİYETİNİN KAPSAM VE SINIRLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
An Assessment On The Scope And Limits Of Freedom Dissemination Of Thought With Mass Media
Mustafa Temel,
Ömer Faruk Koçak
440-459
KURUMSAL İLETİŞİMDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRKİYE’DEKİ GSM OPERATÖRLERİNİN FACEBOOK PERFORMANSLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
SOCIAL MEDIA USE IN CORPORATE COMMUNICATIONS: AN ANALYSIS OF FACEBOOK PERFORMANCES OF GSM OPERATORS IN TURKEY
Savaş Keskin,
Nural İMİK TANYILDIZI
460-480
DİJİTAL ORTAMDA AKTİVİZM: ONLİNE İMZA KAMPANYALARINA KATILIM DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
(Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma)
ACTIVISM IN DIGITAL MEDIA: RESEARH OF PARTICIPATION BEHAVIOR THE ONLINE SIGNATURE CAMPAIGN
(A Survey On Kocaeli University Faculty Of Communication)
Berkant Yılmaz,
Güher Dündar,
Taala Oskay
481-504
SOSYAL MEDYA AĞLARINDA ÖRGÜTLENME: DİJİTAL AKTİVİZMİN TOPLUMSAL
DÖNÜŞÜME YANSIMALARI
SOCIAL MEDIA NETWORKS ORGANIZATION: REFLECTIONS OF THE SOCIAL TRANSFORMATION OF DIGITAL ACTIVISM