GLOBAL KÖY VE KÜLTÜREL EMPERYALİZM: KÜRESELLEŞME BAĞLAMINDA ENFORMASYON TOPLUMUNA BAKIŞ
Global Village and Culturel Imperialism: A View To The Information Society In The Context Of Globalization
Oylum Tanrıöver,
Serkan Kırlı
133-142
THE DECLINE OF PUBLIC BROADCASTING IN FRANCE?
Catherine Ghosn
143-157
KATILIMCI KÜLTÜR TARTIŞMALARI EKSENİNDE SOSYAL MEDYADA DİZİLER: KARDEŞ PAYI ÖRNEĞİ
Debates on Participatory Culture in Relation to TV Dramas in Social Media: Kardeş Payı Case
Selin Tüzün Ateşalp,
Gülşah Başlar
158-180
Yeni Medyada Dijital Emek Sömürüsü: Tüketiciden Ürketiciye Yeni Medya, Yeni Sömürü Pratikleri
NEW MEDIA AND NEW PRACTICES OF EXPLOITATION: FROM CONSUMER TO PROSUMER
Sarphan Uzunoğlu
181-194
TÜRKİYE’DEKİ BÖLGESEL KALKINMA AJANSLARI’NIN BÖLGE TANITIMINDAKİ ROLÜ: DOĞU MARMARA KALKINMA AJANSI (MARKA) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
THE ROLE OF THE REGIONAL DEVELOPMENT AGENCIES ON THE INTRODUCTION OF THE REGION: SAMPLE OF MARMARA DEVELOPMENT AGENCY
Tanju Soytekin,
Sevim Koçer
195-221
BİR KAVRAM VE MESLEK OLARAK HALKLA İLİŞKİLERİ ELEŞTİREL EKONOMİ POLİTİK PERSPEKTİFTEN ANALİZ ETMENİN GEREKLİLİĞİ
THE NECESSITY OF ANALYSING THE PUBLIC RELATIONS AS A CONCEPT AND A PROFESSION FROM THE CRITICAL POLITICAL ECONOMY PERSPECTIVE
Tülin Sepetci
222-234
Türkiye’nin Avrupalılaşma Süreci ve Diplomasi Muhabirleri: Diplomasi Muhabirleri Türkiye’nin Avrupalılaşması Üzerine Nasıl Bir Katkı Sunabilirler?
THE EUROPEANIZATION PROCESS OF TURKEY AND THE DIPLOMACY JOURNALISM: DIPLOMACY CORRESPONDENCES HOW CAN CONTRIBUTE ON TURKEY’S
EUROPEANIZATION PROCESS?
Serhat KAYMAS
235-264
TÜRK BASININDA BİR İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI: ERMENEK FACİASI HABERLERİ
A CONTENT ANALYSIS ON NEWSPAPERS IN TURKEY: THE CASE OF THE ERMENEK DISASTER