“Creating Business Value and Competitive Advantage With Social Entrepreneurship” Kitabı IGI’dan satışa çıktı!

İstanbul Ticaret Üniversitesi Liderlik ve Girişimcilik Merkezi Müdürü ve İşletme Fakültesi Uluslararası Ticaret Bölümü öğretim üyesi Doç. Dr. N. Öykü İYİGÜN, akademik alanda en saygın yayınevlerinden biri olan IGI tarafından yayınlanan kitabının hem editör olarak, hem de bölüm yazarı olarak sevincini yaşıyor.

Creating Business Value and Competitive Advantage With Social Entrepreneurship başlıklı kitap sosyal girişimciliği birçok açıdan ele alıyor ve girişimcilik ekosistemine stratejik bakış açıları kazandırmayı hedefliyor.

17 bölümden oluşan kitaba, 5 farklı ülkeden 28 farklı yazar çalışmaları ile katkı sağladı. Üniversitemizden editör Doç. Dr. N. Öykü İyigün dışında Prof. Dr. Beliz Ülgen, Doç. Dr. Murat Yalçıntaş, Öğr. Gör. Dr. Nurgül Keleş Tayşir ve Öğr. Gör. Adnan Veysel Ertemel’in de bölümleri bulunuyor.

Bu önemli eser 2017-2018 döneminde İstanbul Ticaret Üniversitesi’nin de desteği ile editör Doç. Dr. N. Öykü İyigün’ün ABD’de gerçekleştirdiği sabbatical döneminde tamamlanmıştır.

Link: https://www.igi-global.com/book/creating-business-value-competitive-advantage/191126

 

WhatsApp Image 2018-09-24 at 14.00.54

Bu yazı Genel kategorisine gönderilmiş. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.