HİRE
  • Email
  • HOME
  • HİRE
    • Editor
    • Aim
    • Content
    • Policy
  • Archive
    • Volume 1
      • Review Board & Scientific Advisory Committee
      • Stratejik İletişim Yönetiminde Dijital Kanalların Önemi: Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Dijital Kanal Kullanımlarına Yönelik Niteliksel Bir Araştırma
      • Yaşam Tarzı Markalamada Filmlerin Etkisi: “Bi Küçük Eylül Meselesi” Örneği
      • Yükseköğretimde Facebook Kullanımı Ve Bağlam Çöküşü: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
      • 1920-1950 Yılları Arasında Türkiye’deki Reklamcılığın Değerlendirilmesi
      • Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”Le Korumak
      • Reklamlarda Çocuğun Tüketici Olarak Sosyalleşmesi Örneği: Danone Sütlü Atıştırmalık Reklamının Göstergebilimsel İncelemesi
      • Pazarlama Aracı Olarak Dergi Kapakları
      • Carl Gustav Jung’un Arketipleri Bağlamında “Persil, Magnum ve Eti Canga” Reklam Filmlerinin Çözümlemeleri
      • Simülasyon Evreninde Ürün Yerleştirme Uygulamaları: Truman Show Analizi
  • REVIEW BOARD & SCIENTIFIC ADVISORY COMMITTEE
  • Edıtıon Rules and Cıtatıons
  • Türkçe
    • HİRE
      • Amaç
      • Editör
      • Kapsam
      • Politika
    • Yazım Kuralları
    • Hakem ve Danışma Kurulu
  • Genel
26 Nisan 2018   Genel

Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi – Cilt No 1 / Sayı No 1 / Mart 2018

hire_ıssn

Editör, Düzenleme ve Hakem Kurulu

 

Stratejik İletişim Yönetiminde Dijital Kanalların Önemi:  Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Dijital Kanal Kullanımlarına Yönelik Niteliksel Bir Araştırma

Banu KARSAK, Elgiz Yılmaz ALTUNTAŞ ve Gaye Aslı Sancar DEMREN

 

Yaşam Tarzı Markalamada Filmlerin Etkisi: “Bi Küçük Eylül Meselesi” Örneği 

Gözde ÖYMEN ve Gülay ÖZTÜRK

 

Yükseköğretimde Facebook Kullanımı Ve Bağlam Çöküşü: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma

Hilal Özden Özdemir ÇAKIR

 

1920-1950 Yılları Arasında Türkiye’deki  Reklamcılığın Değerlendirilmesi

Gülay ÖZTÜRK

 

Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”Le Korumak

Nihal KOCABAY-ŞENER

 

Reklamlarda Çocuğun Tüketici Olarak Sosyalleşmesi Örneği: Danone Sütlü Atıştırmalık Reklamının Göstergebilimsel İncelemesi

Esra Saltık YAMAN 

 

Pazarlama Aracı Olarak Dergi Kapakları

Gül TUFAN

 

Carl Gustav Jung’un Arketipleri Bağlamında “Persil, Magnum ve Eti Canga” Reklam Filmlerinin Çözümlemeleri

F. Begüm YILMAZ

 

Simülasyon Evreninde Ürün Yerleştirme Uygulamaları:Truman Show Analizi

Mert YILDIRIM

  • Search/Ara

  • Son Yazılar

    • Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları (HİRE) Dergisi’nin İkinci Sayısı Yayınlandı
    • HALKLA İLİŞKİLER ve REKLAM ÇALIŞMALARI (HİRE) DERGİSİ MAKALE ÇAĞRISI
    • Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi – Cilt No 1 / Sayı No 1 / Mart 2018
    • HİRE E-JOURNAL
    • HİRE
  • Arşivler

    • Kasım 2018
    • Mayıs 2018
    • Nisan 2018
    • Mart 2018
    • Şubat 2018
  • Kategoriler

  • Etiketler

    AIM Amaç CONTENT EDITION TYPE EDITORIAL BOARD Erdem Tatlı Eylül Gözde Öymen Gülay Öztürk Hilal Özdemir Çakır HİRE Kapsam LANGUAGE Mart Nihal Kocabay Şener PERIOD POLICY Politika tire Türkçe Yayın Dili Yılda 2 Sayı İngilizce
  • SITE MAP

    • HOME
    • HİRE
      • Editor
      • Aim
      • Content
      • Policy
    • Archive
      • Volume 1
        • Review Board & Scientific Advisory Committee
        • Stratejik İletişim Yönetiminde Dijital Kanalların Önemi: Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Dijital Kanal Kullanımlarına Yönelik Niteliksel Bir Araştırma
        • Yaşam Tarzı Markalamada Filmlerin Etkisi: “Bi Küçük Eylül Meselesi” Örneği
        • Yükseköğretimde Facebook Kullanımı Ve Bağlam Çöküşü: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
        • 1920-1950 Yılları Arasında Türkiye’deki Reklamcılığın Değerlendirilmesi
        • Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”Le Korumak
        • Reklamlarda Çocuğun Tüketici Olarak Sosyalleşmesi Örneği: Danone Sütlü Atıştırmalık Reklamının Göstergebilimsel İncelemesi
        • Pazarlama Aracı Olarak Dergi Kapakları
        • Carl Gustav Jung’un Arketipleri Bağlamında “Persil, Magnum ve Eti Canga” Reklam Filmlerinin Çözümlemeleri
        • Simülasyon Evreninde Ürün Yerleştirme Uygulamaları: Truman Show Analizi
    • REVIEW BOARD & SCIENTIFIC ADVISORY COMMITTEE
    • Edıtıon Rules and Cıtatıons
    • Türkçe
      • HİRE
        • Amaç
        • Editör
        • Kapsam
        • Politika
      • Yazım Kuralları
      • Hakem ve Danışma Kurulu
  • Etiketler

    AIM Amaç CONTENT EDITION TYPE EDITORIAL BOARD Erdem Tatlı Eylül Gözde Öymen Gülay Öztürk Hilal Özdemir Çakır HİRE Kapsam LANGUAGE Mart Nihal Kocabay Şener PERIOD POLICY Politika tire Türkçe Yayın Dili Yılda 2 Sayı İngilizce
  • Nisan 2018
    P S Ç P C C P
    « Mar   May »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  
© 2019 HİRE
Powered by WordPress | | Thanks to KatalogWebb.Weebly.com/, http://wordpressthemesgallery.com/tag/restaurant/ and WP Magazine Themes