
- HİRE’nin Eylül 2022 sayısı yayımlandı!
- *Makale Çağrısı: Değerli akademisyenler; çalışmalarınızı derginin Mart sayıları için en geç 15 Ocak, Eylül sayıları için en geç 15 Temmuz tarihlerine kadar Dergipark üzerinden gönderebilirsiniz.
- Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi (HİRE) kuramsal ve araştırmaya dayalı nitelikli yazıların yer aldığı “uluslararası hakemli” bir dergidir.
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi (HİRE), açık erişim politikasını benimsemektedir. Makale kabulü ve yayın sürecinde yazarlardan herhangi bir ücret talep edilmemektedir. - Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi (HİRE), Committee on Publication Ethics’in (COPE) Editör ve Yazarlar için Uluslararası Standartlarını dikkate almaktadır. Dergi, yazarlardan Etik kurul kararı gerektiren klinik ve deneysel insan üzerindeki çalışmalar için ayrı ayrı etik kurul onayı alınmış olmasını, bu onayın makalede belirtilmesini ve belgelenmesini istemektedir.
- Gönderilen her makalenin intihal programında (Turnitin ya da IThenticate programlarında) taranmış olması ve raporunun yazar/yazarlar tarafından dergiye ulaştırılması zorunludur.
- Editörden
- Yayın ve Hakem Kurulu
- Reklamlarda İnsan Görseli Kullanımı Üzerine Dikkat Düzeyinin Ölçümlenmesine Yönelik Keşfedici Bir Araştırma: Nöropazarlama Yöntemi Olarak Bir Göz Takibi Çalışması / 9-39
Cihan BECAN, Hazal ALAN - Etkili Bir İletişim Aracı Olarak Oyunlaştırmaya Yönelik Bir Alanyazın Değerlendirmesi / 40-67
Tülin SEPETÇİ - Yeni Medyanın Özellikleri Çerçevesinde Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişimi ve Sürdürülebilirliğin Instagram Özelinde İncelenmesi / 68-90
Yeliz YAPICIOĞLU AYAZ, Çağla KAYA İLHAN - Pazarlamada Kampanya Yönetimi ve Yapay Zekâ Kullanımı / 91-124
Burcu SARIOĞLU, Evrim İldem DEVELİ - Sponsorluk Uygulamalarının Kurumsal İmaj Açısından Önemi: Lisansüstü Tezler Üzerine Bir İnceleme / 125-140
Kahraman Kağan KAYA - Halkla İlişkiler Perspektifinden Sporda Holiganizm Ve Nefret Söylemi: Euro 2020 Finaline Dair Bir İnceleme / 141-168
Mehmet Can TOKMAK