
- HİRE’nin Mart 2022 sayısı yayımlandı!
- *Makale Çağrısı: Değerli akademisyenler; çalışmalarınızı derginin Mart sayıları için en geç 15 Ocak, Eylül sayıları için en geç 15 Temmuz tarihlerine kadar Dergipark üzerinden gönderebilirsiniz.
- Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi (HİRE) kuramsal ve araştırmaya dayalı nitelikli yazıların yer aldığı “uluslararası hakemli” bir dergidir.
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi (HİRE), açık erişim politikasını benimsemektedir. Makale kabulü ve yayın sürecinde yazarlardan herhangi bir ücret talep edilmemektedir. - Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi (HİRE), Committee on Publication Ethics’in (COPE) Editör ve Yazarlar için Uluslararası Standartlarını dikkate almaktadır. Dergi, yazarlardan Etik kurul kararı gerektiren klinik ve deneysel insan üzerindeki çalışmalar için ayrı ayrı etik kurul onayı alınmış olmasını, bu onayın makalede belirtilmesini ve belgelenmesini istemektedir.
- Gönderilen her makalenin intihal programında (Turnitin ya da IThenticate programlarında) taranmış olması ve raporunun yazar/yazarlar tarafından dergiye ulaştırılması zorunludur.
- Editörden
- Yayın ve Hakem Kurulu
- Reklamlarda Yaş Ayrımcılığı: Özel Gün Reklamlarında Yaşlılığın Temsili Üzerine Göstergebilimsel Bir İnceleme / 9-29
Oya ŞAKI AYDIN - Lüks Markaların Dijital Platformları Kullanıcı Deneyimi Bağlamında Kullanımı: Youtube Sanal Gerçeklik Videoları Üzerine Bir Araştırma / 30-53
Kemal Bilal AYDIN - İçsel Pazarlama ile Kurumsal İtibar Algısı Arasındaki İlişkiler / 54-87
G. Banu DAYANÇ KIYAT, Coşkun KAYA - Kuşak Teorisi ve Marka Gençleştirme Stratejisi Kapsamında Markaların Dijital Reklam Uygulamaları Üzerinden Değerlendirilmesi: Orkid, Coca-Cola, Vichy ve Exxen Örnekleri / 88-114
Elgiz YILMAZ ALTUNTAŞ, Ece BOYDAK - Sosyal Medya Reklamlarının Çevrimiçi Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü – Kuşaklar Üzerine Bir İnceleme / 115-133
Onur ŞİŞMAN - Metaverse Evreninde Pazarlama: 7P Pazarlama Karması Üzerinden Bir Değerlendirme / 134-168
Fatih ANIL, Zeynep ALANKUŞ - Kurumsal Web Sitelerinin Sosyal Sorumluluk İletişiminde Kullanımı: Opet Örneği İncelemesi / 169-194
Tuğçe BORAN, Ece ERGÜL - It is not Just PR: Public Relations in Society / 195-206
Mikail UĞUŞ