18 Mayıs 2020– Korona’ya Sektörel Bakış Açıları: Nasıl Etkilendik? Ne Yaptık?  Ne Yapacağız?

15 Mayıs 2020-Koronatopik Yeni Dünyada Yeni Marka İletişimi

HİRE  2020 Mart Sayısı Yayınlandı.

28 Kasım 2019- Reklamcılık Vakfı Atölye Çalışması ve Workshop,  Puck Global Ajans Başkanı Haluk Erkmen

19 Kasım 2019Erdem Tolon- Kantar Medya Türkiye  Genel Müdür Yardımcısı, Türkiye Mobil Pazarlama Derneği Co-Chair, “Kantar Medya Global Reklamda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Araştırması”

13 Kasım 2019- Esra Saltık Yaman-Zarakol İletişim Hizmetleri Müşteri İlişkileri Direktörü; Halkla İlişkilerin Temel Kavramları Dersi, “Halkla İlişkilerde Stratejik Planlama”

18 Ekim 2019- Kezban Saki Yaltırak-Medya Planlama Uzmanı; Anadolu Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğr.Gör.; Dijitalleşme ve Toplum Dersi, Yer: , Saat:14.00; “Reklamın Dijitaldeki Gelişimi ve Programatik Reklamcılık”

 9 Şubat-23 Şubat 2019 MARKUS (Marka Ustaları Sertifika Programı) 1

9 Şubat-23 Şubat 2019 MARKUS (Marka Ustaları Sertifika Programı) 2

5 Şubat-25 Şubat  2019  Reklam Ustaları Sergisi 

3-4 Mayıs 2018- 2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence  ve Ürün Yerleştirme

20-21-22 Mart 2018 Dijital Pazarlama İletişimi Günleri (Digidays)

 30 Kasım 2017 Senaryo Yazım Teknikleri Atölyesi- 3P Ürün Yerleştirme Ajans Başkanı M.Akif Ebiçlioğlu