Reklam ve Stratejik Marka İletişimi | İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Neden Tercih Edilmeli?

İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü bünyesinde yer alan “Reklamcılık ve Stratejik Marka İletişimi” yüksek lisans programı adıyla açılmış Türkiye’deki Sosyal Bilimler Enstitüsü bünyesinde yer alan ilk lisansüstü program olma özelliği taşımaktadır. İlgili yüksek lisans programımızda pazarlama, reklam, marka ve dijital alanlarının stratejik bir şekilde birleşimi söz konusudur.

Reklam ve Stratejik Marka İletişimi lisansüstü programı, kar amacı güden ya da gütmeyen kurum ya da kuruluşların ihtiyaç duyduğu “nitelikli ve bu alanda uzmanlaşmış insan” gücünü oluşturma ve geliştirmede önemli bir role sahip olacak, teori ile pratiği dengede tutmayı başaracak bir program olma özelliğine sahiptir. Lisansüstü eğitimde “Reklamcılık ve Stratejik Marka İletişimi” yüksek lisans programının teori ve uygulamada dijital iletişim trendlerini (dijital pazarlama, sosyal medya, dijital reklamcılık, çevrimiçi müşteri davranışları vb.) ve ulusal / uluslararası bilimsel çalışmaları takip etmeyi ve bunu profesyonel iş yaşantısına yansıtmayı başaran “Reklam ve Stratejik Marka Uzmanları” ile sektörel açıdan önemli bir ihtiyacı karşılayacağı düşünülmektedir. İlgili programla öğrencilerimizin yüksek lisans eğitimi sırasında edindiği tecrübe ile farklı bakış açıları geliştirebilmesi, geleceğe yönelik pazarlama öngörüsü yapabilme, marka ve reklam alanındaki trendleri takip etme, araştırma gücünü geliştirme, stratejik karar alabilme, yaratıcılığını güçlendirebilme ve bu alanda yaratıcı projeler üretecek şekilde çalışmalar yapabilme becerisine sahip uzmanlar olması sağlanması hedeflenmektedir.

Başvuru Koşulları

  • Tezli Yüksek Lisans Programları için  ALES: 55 ve üstü (Puan türü; Sözel)
  • Tezsiz Yüksek Lisans Programları için  ALES koşulunun aranmaması.
  • Tezli Yüksek Lisans Programlarına  “ Özel Öğrenci ” başvurularının kabul edilmemesi
  • Erkek adaylar için ; Askerlik Terhis veya Tecil Belgesinin ibraz edilmesi.

 
Kontenjan

Lisansüstü Programı Kontenjan Puan Türü
Tezli Tezsiz
  Reklam ve Stratejik Marka İletişimi (Tezli ve Tezsiz) 15 25 Sözel

 
Eğitim  – Öğretim             

  • Eğitim dili Türkçe
  • Derslere devam zorunluluğu %70
  • Bilimsel Hazırlık Programındaki dersler kredisiz derslerdir.
  • Uygulama Gün ve Saatleri : Hafta içi, gerekirse hafta sonu ( Cumartesi günü ) ders yapılacaktır .Dersler ; 18:30-19:20, 19:25-20:15 ve 20:20-21:10 saatleri arasında gerçekleştirilmektedir.

Tezsiz Yüksek Lisans Programları

  • Tezsiz yüksek lisans programları toplam 10 ders ( 5 Zorunlu Ders, 5 Seçimlik Ders ) ve bitirme projesinden oluşmaktadır.

Tezli Yüksek Lisans Programları

  • Tezli yüksek lisans programları toplam 8 ders ( 4 Zorunlu Ders, 4 Seçimlik Ders ), seminer dersi ve tez çalışmasından oluşmaktadır.

Ders Programı

Müfredat

İletişim Bilgileri
www.ticaret.edu.tr
444 0 413
Ömer KIRAN (4761)