Lisans ve Lisansüstü Yabancı Uyruklu Öğrencilerin SGK Prim Ödemeleri ile İlgili Duyuru!

Dear students;

The health insurance cost of our students, who are granted 100% tuition waiver (except the YTB students whose health insurance is already covered by YTB), will be covered by our university so that the scholarship students are required to register in Social Security System ( it must cover the study duration that is for 9 months) within the first three months following the registration date in Istanbul Commerce University and submit the related payment receipt to the Department of Student Affairs.

Sayın öğrencilerimiz;

Üniversitemizde %100 burslu olarak öğrenim görmekte olan yabancı uyruklu öğrencilerimizin (Türkiye burslusu öğrenciler hariç) Genel Sağlık Sigortası ücretinin üniversitemiz tarafından iade edilebilmesi için, kayıt yaptığınız tarihten itibaren 3 ay içinde eğitim süresini kapsayan 9 aylık SGK Prim Ödeme Dekontu’nu Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı’na teslim etmeniz gerekmektedir.

Not: Özel sağlık sigortaları kabul edilmeyecektir.

Yabancı Uyruklu Öğrencilerin İkamet İzni Hakkında Duyuru!

2015-2016 Öğretim Yılında Lisans, Yüksek Lisans Programlarına İlk Kez Kayıt Yapan
Yabancı Uyruklu Öğrencilerin İkamet İzni  Hakkında  Duyuru!

2015-2016  öğretim yılında Lisans ve Yüksek lisans Programlarına ilk kez kayıt yaptıran yabancı uyruklu öğrencilerimizinİkamet İzni işlemleri için İl Göç İdaresi  Müdürlüğü’nden bir yetkili, 29 Eylül 2015 tarihinde üniversitemize gelerek, ikamet izni randevusu almış olan öğrencilerimizin bilgilendirilmesi ve belge kontrolünü yapacaktır.

Toplantı tarihi:  29 Eylül 2015
Toplantı yeri   :  Sütlüce Konferans Salonu 6. kat
Toplantı saati :  13:30-15:30

Bu toplantıya gelmeden önce öğrencilerimizin 28 Eylül 2015 tarihine kadar aşağıdaki işlemleri tamamlamış olması gerekmektedir.

1.      İl göç idaresi Müdürlüğü’nün web sitesinden https://e-ikamet.goc.gov.tr/ mutlaka randevu alınız.
2.      Aşağıda belirtilen belgeleri eksiksiz olarak tamamlayınız. Gelir beyanı ve sigorta tebliğ tebellüğ belgesini doldurunuz.
3.      Aşağıda gerekli belgeler içinde belirtilen ücreti yine belirtilen yere yatırınız ve dekontu yanınızda getiriniz.

Önemli not: Toplantıya randevu almadan gelen, belgeleri yanında olmayan veya eksik olan öğrencilerin başvurusu alınmayacaktır.