MEDYA TARAFINDAN RESMEDİLEN İDEAL VÜCUT: KARŞILAŞTIRMALI KADIN VE ERKEK ALGISI
MEDIA-PORTRAYED IDEALIZED IMAGES: COMPARING ‘MALE AND FEMALE’ LITERATURE REVIEW
Dilan Çiftçi
1-7
SİNEMADA YAKIN-PLAN KÖRLEŞTİRİR Mİ NETLEŞTİRİR Mİ: ‘ROSETTA’ VE ‘MAVI EN SICAK RENKTIR’ FİLMLERİNDE YÜZ’ÜN FARKLI ETKİLERİ
DOES CLOSE-UP HIDE OR BRIGHTEN: DIFFERENT EFFECTS OF ‘FACE’ IN FILMS ‘ROSETTA’ AND ‘BLUE IS THE WARMEST COLOUR’
M. Elif Demoğlu
8-21
KADIN VE ERKEK DERGİLERİNDE EĞLENCE İÇERİKLİ REKLAMLARIN ELM’YE GÖRE İÇERİK ANALİZİ
THE CONTENT ANALYSIS OF THE ENTERTAİNMENT CONTAINING ADVERTISEMENTS IN THE WOMAN AND MAN MAGAZINES ACCORDING TO THE ELM
İhsan Eken
22-45
SÖMÜRGECİLİK VE IRKÇILIK OLGUSU BAĞLAMINDA PİYANİST FİLMİNİN GÖSTERGE BİLİMSEL ANALİZİ
SEMIOTIC ANALYSIS OF THE PIANIST FILM IN THE CONTEXT OF A CASE OF COLONIALISM AND RACISM
Ali Murat KIRIK
Nevin ARVAS
46-65
ÇAĞDAŞ HABER FLORASINDA BİR KATILIM GERÇEĞİ OLARAK ÇEVRİMİÇİ VİDEOLAR
ONLINE VIDEOS AS A FORM OF PARTICIPATION IN CONTEMPORARY NEWS FLORA
Sedat ÖZEL
66-87
HALKLA İLİŞKİLERDE STRATEJİK SORUN YÖNETİMİNİN İŞLEVİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
A REVIEW ON THE FUNCTION OF STRATEGIC ISSUE MANAGEMENT IN PUBLIC RELATIONS
Aybike Pelenk Özel
Nuray Yılmaz Sert
88-106
KURUM İTİBARININ SATIN ALMA DAVRANIŞINA VE MARKA SADAKATİNE ETKİSİ: SHELL&TURCAS ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
THE EFFECT OF CORPORATE REPUTATION ON BUYING BEHAVIOUR AND BRAND LOYALTY: A RESEARCH ON SHELL&TURCAS CORPORATION
Gülay Öztürk
Hilal Özdemir Çakır
107-117
DİJİTAL AKTİVİZMİN BİR TÜRÜ OLARAK HACKTİVİZM VE “RedHack”
HACKTIVISM AND “RedHack” AS A SORT OF DIGITAL ACTIVISM